Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [1]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [4]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [2]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 7 PIN z modułem PDC
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem PDC
  • -30%
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [1]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [4]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany [2]
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 7 PIN z modułem PDC
Hak holowniczy Ford PUMA odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem PDC

Hak holowniczy Ford PUMA [ST-LINE] rocznik od 09/2019 (typ 14106/F)

Hak holowniczy odkręcany
Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • 7 pin z modułem
  • 13 pin z modułem
  • 7 pin z modułem PDC
  • 13 pin z modułem PDC

info: Moduł PDC przeznaczony jest dla samochodów z czujnikami parkowania

531,14 zł 758,77 zł -30%
Brutto

Opis

Hak holowniczy do Ford PUMA, rocznik od 09/2019

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego*
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu

Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 2 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 2 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

Szczegóły produktu

Model haka
Hak holowniczy odkręcany [F]
Marka samochodu
Ford
Model samochodu
PUMA
Wersja samochodu
ST-LINE
Kod wersji samochodu
J2K
Rocznik samochodu
09/2019-
Kod haka
14106/F
System kuli
odkręcana
Homologacja europejska
E3 00-7956
Uciąg max
1305 kg
Nacisk na kulę
85 kg
Wartość siły "D"
7.50 kN
Demontaż zderzaka
tak
Cięcie zderzaka
Tak - cięcie w spodniej części zderzaka
10106
8050148172017

Zobacz także

Korzystając z tej strony akceptujesz, że na Twoim urządzeniu zostaną utworzone pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak akceptacji na pliki cookies spowoduje, że niektóre funkcjonalności strony mogą być niedostępne lub działać w ograniczony sposób.